Ayat Kursi 7 Penjuru

MY IPhone6 728x90 24092014 Ayat Kursi 7 Penjuru Ayat Kursi 7 Penjuru

ayatul kursi Ayat Kursi 7 Penjuru

Tadi Zifa tengok rancangan Selamat Pagi Malaysia Edisi 20 Feb 2012. Kebetulan masa tu tajuk mengenai mental.

MY IPhone6 300x250 24092014 Ayat Kursi 7 Penjuru Ayat Kursi 7 Penjuru

Time tengok tu rasanya dah pertengahan perbincangan dah. Tapi Zifa sempat ambil cara-cara bagaimana nak dinding diri dari gangguan syaitan. Ustaz tu pun Zifa tak tau nama. Ustaz berkenaan ajar macam ni.

Baca ayat Kursi dan hembus sebelah kanan, baca lagi ayat Kursi dan hembus sebelah kiri, dan seterusnya baca lagi hembus di depan, di belakang, di bawah dan di atas. Terakhir jangan lupa hembus pada tapak tangan dan sedut supaya bacaan ayat Kursi meresap ke seluruh badan kita. Oh..dah cukup 7 ke?

MY IPhone6 300x250 24092014 Ayat Kursi 7 Penjuru Ayat Kursi 7 Penjuru

7 kali baca ayat Kursi, 7 kali hembus. Lakukan secara istiqamah. Semoga perasaan hasad dengki, cemburu membabi buta, amarah dapat dihindarkan.

Leave a Reply