Ayat Kursi 7 Penjuru

efdba3feb3c593cdc3d9f5202be13f17 Ayat Kursi 7 Penjuru Ayat Kursi 7 Penjuru

ayatul kursi Ayat Kursi 7 Penjuru

Tadi Zifa tengok rancangan Selamat Pagi Malaysia Edisi 20 Feb 2012. Kebetulan masa tu tajuk mengenai mental.

Time tengok tu rasanya dah pertengahan perbincangan dah. Tapi Zifa sempat ambil cara-cara bagaimana nak dinding diri dari gangguan syaitan. Ustaz tu pun Zifa tak tau nama. Ustaz berkenaan ajar macam ni.

Baca ayat Kursi dan hembus sebelah kanan, baca lagi ayat Kursi dan hembus sebelah kiri, dan seterusnya baca lagi hembus di depan, di belakang, di bawah dan di atas. Terakhir jangan lupa hembus pada tapak tangan dan sedut supaya bacaan ayat Kursi meresap ke seluruh badan kita. Oh..dah cukup 7 ke?

7 kali baca ayat Kursi, 7 kali hembus. Lakukan secara istiqamah. Semoga perasaan hasad dengki, cemburu membabi buta, amarah dapat dihindarkan.

pixel Ayat Kursi 7 Penjuru
The following two tabs change content below.
 Ayat Kursi 7 Penjuru
Nazifa Mazni is a fullhousewife and blogging is one of her medium to express her feeling and spread the knowledge and experience to the world. Everything that I wrote here is from my opinion and my life experience unless I write down the source is from. I do not responsible for any damage or loss due to information use from my blog.
 Ayat Kursi 7 Penjuru

Latest posts by Nazifa Mazni (see all)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing